Buy BITCOIN from LUNO Malaysia

Buy Bitcoin from LUNO Malaysia.

Enter code 9377NY, get MYR 25 in Bitcoin for both you and me! Get it on Google Play.

Luno Malaysia is one of three digital asset exchanges that have received conditional approval from the SC to trade in cryptocurrency. (from BERNAMA.com)

Tuesday 26 September 2017

Myeg e-payment (share)

e-payment,需要有3大元素,1)有庞大客户量 2)银行给予宽松让利 3)有政治背景,集合市场目前有潜质的股:
CIMB - 符合以上的条件,而且以touch n go与alibaba旗下蚂蚁金融签署会在大马建立e-peyment,是相当不错的配合。
Ghlsys - 已经与alipay签署,但那只是提供给中国游客,而且这盈利不会太明显。如果要成立大马的支付宝,有缺以上的3大元素。
Mpay - 野心太大,管理层有想要一次过做大的野心,但这会事与愿违的状况,而且也没有以上的3大元素。

但最有可能的e-payment黑马就是:
Myeg - 本身已收购几间e-payment公司,而且是盈利的,而且myeg有庞大的客户群,据说该公司有政治背景,所以可以很顺利的拿到合约。
(纯属预测,相关盈利还需视长期外在和内在因素)

No comments:

Post a Comment